Downtown Offices
Kleine-Gartmanplantsoen 21-2
1017 RP AMSTERDAM

Tel: +31202050438
Mail: sales@downtownoffices.nl

Over ons

Service

We leveren een turnkey kantoorruimte zodat je alleen je eigen pc of laptop mee hoeft te nemen. Verder geen praktische kantoorzorgen. In de servicekosten zijn daarom inbegrepen:

  • 24/7 toegang
  • Warmte, elektra en water
  • Gemeentelijke belastingen zoals GWOZ, riool et cetera
  • Gebruik van de klassieke vergaderkamer. Afschrijving via Google Calendar.
  • Wekelijkse schoonmaak van je kantoorruimte
  • Dagelijkse schoonmaak van de algemene ruimtes zoals de entree, de wc’s en het trappenhuis
  • Snel internet – 500Mbps – via een gemeenschappelijk Ziggo Professional-abonnement
  • ICT-beheer en ondersteuning door vaste ICT-man
  • Klein onderhoud van o.a. de keukenapparatuur en hang- en sluitwerk door vaste klussenman
  • Elk kwartaal een gemeenschappelijke borrel
  • Administratie en management van de gebouwen
  • Individuele intercom en voordeuropener
  • Individueel alarm (alleen in pand Warmoesstraat 149-151)
  • Voorrangspositie bij interne verhuiswens

Op aanvraag kun je standaard meubilair huren:

  • Tafel (wit blad met aluminium u-poten): €5,- per maand ex. btw
  • Bureaustoel (zwart, mooi en stevig): €10,- per maand ex. btw


Downtown

Downtown Offices heb ik opgericht vanuit mijn eigen behoefte aan een prettige kantoorruimte in het centrum van Amsterdam en vanuit mijn passie voor de ontwikkeling van gebouwen en gebieden. Met de vier monumentale panden die ik nu exploiteer in downtown Amsterdam kan ik mijn hart ophalen. De panden zijn niet mijn eigendom, maar worden langdurig gehuurd van een stichting en twee vastgoedbeleggers die blij zijn met een vaste hoofdhuurder die zich verantwoordelijk voelt voor de panden en alle besognes op zich neemt.

Aan mijn huurders bied ik een turnkey kantoorruimte. Je hoeft alleen je apparatuur mee te nemen, want alles is geregeld: snel internet, afdracht van gemeentelijke belastingen, een eigen keuken of een gedeelde pantry, schoonmaak, afvalafvoer en een mooie vergader-/ontvangstkamer in Amsterdamse schoolstijl. Meubilair is op aanvraag te huur. In elke keuken staat een Nespresso-apparaat. Indien gewenst is standaard meubilair te huur.

Downtown Offices staat haar gebruikers 24 uur per dag en 7 dagen per week ter beschikking. Van de huurders verwacht ik een collegiale houding en verstandig gebruik. Dus samen met mij letten op (brand-)veiligheid, schoonmaak, energieverbruik en het 's avonds goed afsluiten van het gebouw. Naast alle functionele zaken bouw ik aan een goede sfeer door geregeld contact te hebben met de collega’s in de verschillende panden. Elk kwartaal is er een borrel voor alle huurders.

‘Onderdeel van de stad’

Downtown Offices is geïnspireerd door de stedenbouwkundige filosofie van Jane Jacobs (1916 – 2006) waarin juist de mix van gebouwen, gebruikers en voorzieningen de kracht van een wijk bepaalt. Wij willen in die lijn met ons kantooraanbod een bijdrage leveren aan een veelzijdige binnenstad van Amsterdam waar werk, ontmoetingen en ontspanning elkaar veelvuldig afwisselen. Downtown Offices streeft daarbij naar een duurzame bedrijfsvoering. Lokale leveranciers, de goede bereikbaarheid per OV en fiets, papier met FSC-keurmerk en 100% groene energie van GreenChoice dragen hier aan bij.

Eduard Dirkzwager, Oprichter

• Unieke locaties in het centrum

• Van 9 tot 240m2

• Per kwartaal opzegbaar

• Veel services inclusief